fredag, december 16

Jul kom tidigt

Under hösten här så har mitt sminkade gått på halvmaskin, dels för att jag inte orkat bry mej och dels för att mitt smink sakta men säkert tagit slut, produkt efter produkt. Jag inte handlat hem något nytt sen midsommar förra året(!).

Men i förra veckan tog jag mej i kragen och la en beställning. Hämtade ut paketet häromdagen. Åhhh, jag älskar att klippa banden av lådan, lyfta av locket och se alla fina förpackningar. Dom små silvriga lådorna är sååååå fina att se på och bägaren innehållande lyxkänslor svämmar över.




Många kronor fattigare men med ett lite mindre blekt ansikte så är jag lite lycklig, i alla fall för stunden. Egentligen är make up riktigt tråkigt att läggga pengar på men just när jag få öppna lådan.... ja ni fattar. Den materiella lyckan vara sällan länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar