onsdag, december 21

Uppe med tuppen!

God morgon! Jag hoppas ni är taggade för en ny dag... är i klara med klapparna och annat julebestyr? Jag ska ärligt erkänna att min julkänsla den är obefintlig. Jag fick inte upp stakar och skit till första advent och då sket jag banne mej i det, allt krimskrams ska snart ner igen ändå.

Jag gick upp tidigt med Markus och har spenderat morgonen med att städa. Tanken var att fortsätta men jag märkte att dammsugarpåsen va skapligt full = dammsugaren suger dåligt. Så jag nöjde mej med undervåningen. Får ta övervåningen i eftermiddag, med nya påsar. Roboten är inte ett alternativ just idag.

Annars väntar en dag i stallet innan jag ska iväg på ärende i eftermiddag. Min rapport blev så gott som klar igår, ska skriva en inledning bara... Vi hörs hörrni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar