söndag, december 4

En slitig vecka till ända

Jag tog helg igår kväll vid halv sex typish, då hade jag förutom att jobbat på dagen suttit i skolan under sena eftermiddagen och gjort klart min kartuppgift och skrivit det sista på rapporten. Den ska nu baa korrekturläsas sen tänker jag skicka in den. Jag skulle kunna fila på kartan hur länge som helst, me det får vara nog. Enough is enough. Jag svängde inom Maxi och köpte lite nötter, jag har verkligen fått dille på naturgodis. Sen styrde jag bilen hemåt mamma och pappa för en kväll i deras soffa. Självklart blev det mys på golvet med söta Ove. Middag och tv-tittande med dom bästa i min värld, Markus va där också - såklart.
Dagen idag har spenderats i stallet, U-N-D-E-R-B-A-R-T! Jag började morgonen med att fodra lite hästar och äta frukost själv för att sedan börja dagen med lite longering av Sockan och häst nummer två innan dom fick gå ut i hagen. Jag tog en promenad med Josie i solens sista strålar för dagen innan hon fick gå in. ♥ Myspys stund!

Nu har jag landat i soffan och är helt slut efter en slitig vecka, det värsta är att det är egentligen inte över, bara att ett delmål är i hamn, inlämning fem. Tre rapporter till ska skrivas innan jul, vilket ska varvas med jobb, nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar