lördag, september 9

26år

Jag fick igår inte säga att jag känner mej gammal när jag fick frågan hur känns det, utan skulle istället svara att jag känner mej äldre. Så här är jag 26år och känner mej äldre. Jag hade en toppen dag igår, med nära och kära. Jag har konstaterat att jag käkade tre bufféer på en dag, vilken dag händer det liksom. Började med en frukostbuffé på skolan, den är som den är. Lunchbuffé på Swania eftersom ingen i gänget hade matlåda med sej, och den buffén alltså, topjävlanotche! Kvällen avslutades på Meatings i Uddevalla med familjen och en grillbuffé med så jäkla god mat där också. Alltså jag införde en hashtag i våras efter mitt juiceupptåg, #älskamat, igår va precis en sån dag.

Jag har fått flera fina presenter; en ny klocka, två armband, en ny stekpanna, blommor, pengar och en fasan. Jag måste pysa till jobbet nu, nu men bjuder på lite bilder från igår.
Föreläsning...

Efterrätt #älskaefterrättockså
Mina pussi-pissar visade sin kärlek också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar