onsdag, september 6

Trotsar regnet

Regnet har tydligen öst ner idag, jag har suttit i skolan mellan åtta och tre så jag vet inte. Avskärmad deluxe, men jag håller hårt på min ambition att faktiskt vara produktiv dom timmarna jag är i skolan. Idag har jag plöjt igen ett sextiotal sidor i litteraturen inför morgondagens föreläsning om deltagande observation.

Eftermiddagen och tidiga kvällen har jag spenderat i stallet med Josie och Cooper. Tömkörde Josie för tredje gången och hon jobbar på bra. som alltid är hon ambitiös och försöker alltid 110% att tillfredsställa mej. Queen J does what se does best.
 Tog två kort på Cooper igår, som vanligt vill ha sitta i mitt knä så jag fick muta honom med en morot i höet för att han skulle stå stilla en bit ifrån mej. Hihi, han har blivit så stor och sov i natt sin försa natt själv utan mamma. Stora pojken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar