tisdag, december 30

Good morning sunshine...

.. another lovely day is waiting for you.
God morgon alla morgonpigga, klockan är nu dryga tjugo över sex. Jag är för första gången vaken så här tidigt under lovet med mening. Jobb idag, börjar 08.00 sen jobbar jag tills vi är klara med allt räknande. Det brukar bli runt 16.00. Fin fint detta, det är bara jag och pappa vakna, men snart blir det bara jag, han åker nämligen strax iväg till sitt jobb nere i stan. Jag ska juh bara in till byhålan. Det låter det va, byhåla, stan. Vilken skillnad. Jaja, what ever. Nu blir att fixa till sej innan jobb. Sedan äta frukost och sist pysa iväg till jobbet. Hoppas ni får en bra dag alla, och just ja, snart kommer LINA! Gissa om jag längtar!

Hade bra i kylan alla/ / Linda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar