tisdag, december 30

Married with your work.....

.... this what it means?
Elva och en halv timmes jobb, börajde åtta i morse, sen flöt tiden bara iväg och det gick segt med inventeringen. Allt gick käpp rätt, lätt att få en butik att gå runt när huvuddatorn ballar ut totalt. Det är väll då man tänker att man älskar sitt jobb, eller hur? Då undrar man varför man jobbar med det man gör. I alla fall, mitt i krångel med datorer så fick jag räknat förbannat mycket varor. Tråkigt som jag vet inte vad, men men, det är sånt livet är. Elva och en halv timmer lär ju märkar rätt ordentligen i slutet av januari. We do like alot! Men gift med jobbet då är det då man skippar sitt sociala liv med vänner utanför jobbet och stannar kvar på jobb och fortsätter jobba? So not like me, att stanna kvar på jobb och fortsätta jobba istället för att åka iväg till stan och träffa en vän. Nej, jag ringer och sa att jag va tvungen att jobba istället. Vilken hemsk människa jag är, Jacob kanske har rätt, jag kommer kanske dö på Rasta. Men jag ska inte dö än på länge, jag ska leva livet först. Det finns så mycket att uppleva och erafara innan jag dör på Rasta. Jag vet inte riktigt vad jag ska berätta idag, det finns inte så mycket att relatera till, liksom skoj att höra alla varaor jag räknat på jobb, jag komer inte ens ihåg det själv så. Jaja, jag säger väll god natt för ikväll.

Natti natti allihopa! / / Linda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar