onsdag, december 31

New Years eve....

...is on it's way in.
Jajjemen, nyåraftons kvällen är i antågande. Klockan är snart fyra och allt är klart, allt förutom jag. Som vanligt. Stallet är mockat, allt är fixat där, jag fick för er information mocka hela stallet idag, och kommer även få göra det ett par dagar framöver. Nattis har åkt iväg till Olofström nere i sydspetsen av landet. Hur som helst, jag får sköta stallet då. Helt okej, faktiskt, jag kan mocka hur jag vill då, ingen som klagar på nånting. Härligt värre då. Hennes rum är även städat av mej, vart tvungen att städa upp där lite så Jeppa och Deniz kan sova någonstans utan att behöva inta en hundgård. Jag och Lina har skämtat att dom kan sova i ett hundhus, liksom det är varmt och torrt där, dom skulle nog överleva det. Eller vad tror ni? Jag tror att dom aldrig mer skulle vilja åka till "norrland" efter det. *smile* Dom får i alla fall sova inne så dom ska inte klaga. Jag är faktiskt pepp inför kvällen. Ska bli nice att bara vara hemma, hade inte pallat mer efter gårdagens långa pass på jobb. Nu ska jag ta en dusch och fixa mej inför kvällen.

Skriver mera om en stund igen! / / Linda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar