torsdag, maj 28

I skolan igen då...

Jaah, då va man i skolan igen efter massa sömn och inget pluggande. Jag mådde botten igår när jag kom hem, frös och ont i huvudet. Vilket resulterade i att jag tog emot sängen med öppna armar. Sömn och mer sömn blev det, gick och la emj vid kanske tio över fem och sov fram till idag egentligen, vara bara upp nån gång igår kväll och tog nått att dricka. annrs sov jag, så nu på morronen här måste jag speed-plugga för redovisningen om företagsprojektet. Bokia ftw!

Anyway, en tanke, djup sådan som vanligt. När man verkligen har tyckt om nån, men den personen egentligen ska vara borta ur ens liv. Men ändå så finns människan där, hela tiden. På alla fester, på alla tillställningar, i drömmar - överallt!!! Är det då man ska inse att man inte ännu kan ha släppt denna personen? djupa tankar, jag vet!

Speed plugg, here I come! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar