tisdag, maj 26

Vart är världen på väg egentligen?

Jag måste vara allmänt seg eller vart uti h-vete är dagens samhäll på väg? När till och med känslor börjar bli utseende fixerade? Jag fick frågan tidigare idag varför jag ville träffa en viss person, varför jag ville det? Ett svar från mej då löd; "För att jag råkar tycka om dej och vill lära känna dej bättre." Resultatet av frågan va att människan frågade hur jag kunde tycka om honom då han inte ens "såg bra" ut? I mina ögon är denna människan döhet! Varför är det så att man måste vara nån Angelina Jolie eller Johnny Depp för att vara omtyckt. Jag tycker det är sjukt! Alla ska kunna tyckas om för den dom är, oavsett utseende ursprung eller what so ever "felet" nu är! Varför ska till och med känslor bli fixeras vid utseendet? Det gör mej riktigt arg!

Du, E, jag tycker om dej precis som du är. No matter what! Enligt mej är du jättefin, det bara är så. Skulle verkligen vilja lära känna dej på riktigt. Förstå vad som rör sej där bakom. Just nu har jag ingen aning. Känner mje bara väldigt förvirrad. Vilket i sin tur gör mej galen!


Puss på er! / / Linda<,3

1 kommentar:

  1. HEJ
    Du missade att skriva om din härliga morgon........Det är inte alla förunnat att börja skoldagen så.
    En som hittade hit.

    SvaraRadera