söndag, maj 31

Rännande på stan i högklackat, jaahdou!

Jag har faktiskt inte så ont i fötterna som jag trodde jag skulle ha, förvånandsvärt! Har nästan inget ont i fötterna faktiskt, även om jag rännt runt med fölk som jag vet inte vad. Bil åkte jag också juh, två stycken, okänt fölk though. Men va fan förbannat vild och jävligt vacker. Det är självklart Crusing jag talar om. Häääääääärrrrllliiiiiiiigggt! *big, big smile*

Men nog snackat om Crusingar och sånt dära, nu till med relevanta saker. Red på Smokie idag och hon spann, det va inte tänkt så, men hon spann faktiskt! Ett helt varv åt höger, utan att lyfta foten från marken! Gissa om jag är stolt, fasnns nog fanimej inte längre människa på denna jord just då. Hade det regnat hade jag vart gött dränkt kan jag hälsa. Men tur hade jag, inget regn!

Nu sitter jag iaf hemma efter rännande i Trollhättan. Funderar på om jag ska sova eller inte *worried face* What ever, ska nog ändå kolla runt lite mera först. Natti Natti eller God Morgon, you'r choice.

Puuusa! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar