torsdag, maj 28

Kan inte regnet bestämma sej eller vad är problemet?

Regnat verkar vara på ingång, eller kanske inte. Det har liksom kommit några droppar, men sen som om det liksom ångra sej och slutade jag vette fan, kan det inte bestämma sej om det ska komma regn eller inte? Är det detta som kallas "spridda skurar"? Hmm, djupa funderingar. Jaja, jag får la utgå från att det blir regn och klä på min lilla häst ordentligt för natten. Dom går på bete nu och ute om natten. Vi ska inte tala om hur tjock hon vart förut. Riktig tjockis häst. Haha, she needs it! Med all den träning hon ska utsättas för kommer hon förbränna som en bodybuilder. *blink*

Nu sitter jag i alla fall inne, ska få tummen ur att packa. Bli att sova i Vargön idag igen. Rätt skönt att va där though, kan slappna av liksom. Finns inget att göra där. LoL, what so ever. Ska ta en sväng om Meddo innan jag far dit ut till förorten till Vänersborg. Den bleka Linda ska försöka att få litte färg på kroppen, i brist på sol så får man ta till metoder. Haha. Nej, nu får jag få tummen ur och göra ett ryck, måste va klar till typ halv sju senast.

Höres säkerligen senare ikväll igen, btw Granbacka i morron! / / Linda<,3

1 kommentar:

  1. Linda, min underbara nunna ;)

    jag har typ börjat blogga igen haha x) Så länge som de håller:P
    KRAAAAAAM!

    SvaraRadera