fredag, maj 29

We want the energy to go forward otherwise it'll go up!

det är för det mest som det enda som rör sej i mitt huvud när jag rider Smokie; Energin måste framåt, annars kommer den gå upp. That's is, lika lätt som bäcken rinner, eller hur? Noway, det är verkligen inte så lätt som det låter, det är verkligen skit svårt, men Manuelas uttryck har etsat sej fast i mitt huvud. Det bara är så. Anyway, som ni kanske förstår har jag ridit på som Lina kallar henne "Galningen". galningen som för övrigt har blivit snäll. Duktiga hästen är hon, dessutom vart han tjock när jag tog ut henne ur hagen! Men det jobbade vi bort på en knapp timme, varför kan inte jag ha den förbränningen också? Anyway, vi fixa det tillbaka när jag låg och stekte i solen och Smokie åt gräs bredvid mej. Nu står hon på boxen och ska snart få gå ut.

Jag ska börja förbereda mej för kvällen och lite sånt dära. Granbacka med massa härligt människor! Steaplers för faen! Anyway, va i skolan i knappt en timme idag. Kändes ruggigt värdelöst, men det gör skolan alltid nu på slutet för att inte tala om hur den känns resten av året. USCHA! Tack och Lov att den snart är slut för i år. Med tanke på det så blir juh detta då mitt sista sommarlov, sista sommarlovet innan man kan återvända till gymnasiet. Det blir finemang. Om sommaren -08 va bra, ska denna blir förbannat mycket bättre! Sommaren 2009 fcs, jag är på ingång!

Vi höres säkerligen en snabbis sen innan jag far ut och ränner på bonneland medan halv min klass åker och till "fina" Varberg! Ha så skoj där nere all, och tänk varannan vatten! *blink*

Puuuuusa! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar