onsdag, maj 27

Men vilken värdelös morgon!

Naturkunskap, älskade Naturkunskap! Ej älskade Naturkunskap! Fatta att jag åkt till skolan
för att ha Naturkunskap i knappt tjugominuter, det va riktigt värdelöst. Usch, va sur jag blir! Känns för övrigt som detta är en "sur" dag. Min insparatrion är under botten. What ever, men faktum är det att jag inte ens hade behövt vara i skolan än om läraren informerat om att hon skulle ha dit oss i tjugo minuter. Jag orkar inte!

En anonym läsare, skrev nått om om bra(?) start på skoldagen igår? Jag förstår inte riktigt vad han/hon menar. Jag vet bara att när skolan väl börjat för mej va det banne mej förmiddag. Klockan va efter nio! Under morgonen alltså, innan klockan va nio red jag häst. Jaah, jag red häst innan skolan, bli inte allt för förvånade. A girl gitta do, what a girl gotta do! Jag red alltså på Smokie. *smile* Jag har kommit igång med henne igen nu. Det har vart väldigt fram och tillbaka, tyvärr.

Nog snackat om gårdagen, den blev som den blev när dne inte blev som den skulle, tyvärr. what ever, idag gäller skolan fram till fem över tre typ. Ska vi inte lämna in dom j*vla tyska böckerna snart(?). Jag orkar dom inte mera nu. Väl hemma gäller stallet, actually. Jag längtar! *smile* Sedan plugg för företagsekonomi. Mindre skoj. *snyft*


Dude, lettin' me down like you did,
wasn't a bright choice.
You better start crawlin',
make a move.
Before it's too late...

Pussa! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar