söndag, maj 31

Nedräkningen har börjat!!!!!!!

Det är typ 4 dagar och 2o-22 timmar tills Linas kommer hit! Fatta hur mycket jag längtar. Det är helt jävla amazing! Jag saknar Lina massa med massa ändå är det knappt en månad sen vi sågs sist gång! Guuuuuuud, det är alldeles för länge! Torsdag kväll till Söndag eftermiddag kommer spenderas med polackerna! *huge smile*

Dagen har gått alldeles för fort, alla dagar går för fort. Sittter nu i sängen med datorn framför mej, som vanligt, anyway, har vart iväg och jobbat. Innan det så va jag och älsklings Ida ute och cykla Gestad-milen. Jaaaah, vi är fullständigt normala, i alla fall nästan. *blink*

Kudden min väntar, likaså en natt med förhoppningsvis god sömn. Om jag kan liugna ner mej är gött irriterad! Jag fattar inte att du bara inte kan lägga av! Jag har inte gjort dej nått, eller nått som förstör för dej. Bara sluta! QUIT ffs!

Natti Natti/ / Linda<,3

1 kommentar: