tisdag, januari 4

Dag 1 - Presentera mej själv

Shiet, jag tycker det är sjukt svårt att skriva om mej själv! I alla fall, jag heter Linda Hansson och är 19 år gammal. Jag fyller 20 i september, SYSTEMET! Säger jag som aldrig festar nästan, i alla fall inte efter jag fick körkort. som jag just idag den 4 januari haft i ett år. Så underbart!

Jag tog studenten juni 2010, tre år på samhäll ekonomi. Jag bestämde mej för att inte plugga vidare utan, jag har jobbat sen dess. Rasta i Brålanda, många timmar har spenderats där kan jag säga.

Jag har just nu två hästar, min quarter Smokie och mina gamla korsningsvalack Goofy. Smokie ska under 2011 tävlas och Goofy är pensionerad på äldre dar. Jag har ridit sen jag va liten och är praktiskt taget född i sadeln.

Jag som person är i grund och botten en glad och positiv tjej. Jag sprudlar av energi och har alltid många bollar i luften. Jag ger aldrig upp utan kämpr in i det sista, skam den som ger sej! Jag kan vara lite komplicerad att ha att göra mej ibland, vilket nära vänner och framför allt min pojkvän och familj kan styrka. Jag har ett hiskeligt humör och det kan vända på fem minuter. Inte så roligt, inte ens för mej.

Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt mera, fråga om ni undrar!

That's all, LH ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar