fredag, januari 7

Dag 4 - Min första kärlek

Hmm, knivigt? Menar dom kärlek, som i kärlek till pojkvän, eller kärlek som i kärlek till en vän, kärleksom i till en häst? Eller vad?

För att ta häst så är det väll klart att jag älskat alla mina hästar jag haft? Jag menar, jag har juh den hästen för att det är något speciellt mellan oss? Eller hur? Min första ponny hette i alla fall Chinock. Super söt shettis valack!

Första kärlek i pojkvän är A.T. Tänker ikke ge ut hela hamns namn här. Det är personligt. Men vi håller kontakten än idag och är väldigt goda vänner.

Min första riktiga vän som jag kan minnas är nog Erika, vi är vänner än idag. Efter många år, vi har följt varandra genom skolan i många år, tills vi började gymnasiet då vi delade oss, men inte slutade vi umgås för det.

Det där med kärlek är svårt alltså.... I nu läget är min största kärlek Smokie.♥ Det finns ingen som hon!

That's all, LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar