tisdag, januari 25

Kan juh inte säga godmorgon

Det är nog så dags att blogga eller,? jag är sen idagjag vet, men har fixat massa här jag. Betalt räkningar(USCHFYF*N!), plockat ur och i diskmaskinen, snabb städat mitt rum, mockat och fixat i stallet.

Det snöar ute, hallå?!?! Detta ingick inte i mina planer,jag som ska åka och rida. Det är inte snöstorm, men det snöar väl, plogbien gick just förbi utanför. Inte riktigt okej alltså. Detta är just varför jag vill ha ett ridhus hemma! *suck*

Aja, älsklingen kommer hit ikväll. :) Han åker på långväga jobb resten av veckan, komemr ofc sakna han! Men det får gå.

Jag har inte så myckt at berätta, jag va med Smokie på ridhuset igår och longera av henne lite, sjukt myckt energi i den hästen. Märks att hon vilat länge, mycket humör från den fröken alltså.

That's all, LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar