lördag, januari 1

1/1 2011

2011, det känns sjukt konstigt att skriva det, kan lätt erkänna att fingret drog sej automatisk mot nollan efter ettan, men ikke, fick tänka mej för.

Nytt år, för att jag kom på mej själv att jag glömde skriva Gott nytt år till alla igår, önskar jag nu alla en God Fortsättning. Jag hoppas verkligen att erat 2011 kommer blir superbra och fyllas med kärlek, vänskap och va ni än kan tänka er.

Mitt år ska bjuda på mer tävlingar än någonsin, Smokie och jag ska spendera många helger borta. Vi ska showa, showa och för säkerhetskull showa lite till. Jag hoppas att det kommer fyllas med nya härliga tävlingsminnen, många rosetter och super ritter. Vi ska leva livet på väg helt enkelt.

För övrigt hoppas jag hitta ett bättre betalt jobb faktiskt. Rasta är i grund och botten inte värt det, slit-slit-slit till en kass lön. Tyvärr har jag fått uppleva medaljens baksida nu.

Jag ska i år välja mina vänner och bekantskaper. SÄger samma sak som förra året. Jag ska vara med dom som bryr sej om mej och där vänskapen är ömsesidig. Förlorarna kan skylla sej själv, dom som är falska och sviniga, förlorare helt enkelt.

Nu hoppas jag att det blir vår snart, det töar faktiskt idag och solen skiner. Året kunde nog inte få en bättre början, SOOOOOL! Må lyckan vara med er i år alla bloggläsare. Ta hand om varandra, 2- som 4-benta.
That's all, LH ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar