söndag, januari 16

Dag 13 - En vanlig dag i stallet med mig

Jaah, jag tänkter inte grejja med bilder och sånt, tyvärr.

Tidig morgon, jag frukost fodrar. Kraftfoder och ensilage, oftainte för mycket ensilage utan dom får mat när dom kommit ut igen.
Senare på morgonen, hästarna ska ut. Boxar ska mockas och fixas med. Hästarna får åter igen mat ute, en ganska rejäl Brunch/lunch ute i hagen.
Eftermiddag, (innan det blir mörkt) mina hästar är bortskämda och vill inte va ute efter mörkret har lagt sej. Så dom går in ganska tidigt. Lite fix i stallet samtidigt.
Kväll, lite mockning brukar jag försöka med så är det inte så mycket att mocka dagen efter. Sedan fodring, och se till att hästarna har det bra för natten. Släcka ljuset och God natt. :)

Det va min vanliga dag så... jaah, That's all, LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar