måndag, januari 3

Hemma och "Dagens..."

Hästarna är inne, jag väntar å mat. Är juh bara nött hungrig. Har vart i Stneungsund med Mammie och Nattis, tagit blodprover. SÅdana som inte sjukvården tar. Har fått reda på massa nytt, men det kommer i ett senare inlägg. Nu blir det en dagens-lista. :)

Dagens humör : Det är faktiskt bra, något trött nu dock.
Dagens saknad : Tävlingsäsongen!
Dagens musik : Brad Paisley! ;)
Dagens mat : Ingen nästan? Typ bara frukost, vad jag nu vet, onyttig sådan!
Dagens dryck : Kaffe och vatten/Ramlösa.
Dagens klädsel : Crocker Jeans, Studenttröjan och linne från Gina Tricot. Skanska Jacka och mina uggs!
Dagens bok: Ingen! Läste ut min Guccibok, så ska börja på en ny.
Dagens kommentar : Ingen tror jag inte.
Dagens roliga : Att jag kanske kan börja känna mej frisk igen! Sjukt skönt!
Dagens plus : Att det va plusgrader i Stenungssund.
Dagens minus : Plusgrader hemma.
Dagens frisyr : Fläta i luggen och toffs. It's the best you know. :)
Dagens göra : Inget egentligen dagen är snart över, men ska till Simone en sväng sen. Sen får det kanske bli älsklingen, saknar han massa!
Dagens person : Sandra som fyller år idag! :)

Talk to you later, LH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar