söndag, maj 11

En jäkla djungel

Eftersom jag är aktiv med träningar, clinics och tävlingar och min lillasyster är lika så har vi ett litet litet familjeproblem, att vi vill ha vårat släp samtidigt. Nu har jag löst det och fått inhysa mej själv och Josie  i en stor lastbil.

Så vi står i den sitsen att vi behöver skaffa oss ett färdmedel till. Släp eller b-kortsbuss är väll det som står på tapeten... Men med det kommer vissa specifikationer som vi vill ha såklart. Är det släp vill vi ha med sadelkammare, tillräckligt stor att få in westernsadlar, eller en b-kortsbuss med MYCKET lastutrymme! kollade runt på Eurohorse och den ena jag hittade som jag tycklte uppfyllde mina krav va Strömsholmsbilen fräcka oragne/svarta bil.

Den karamellen tål att sugas på en stund.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar