söndag, maj 4

Enveten som jag är

Med facit i hand är jag glad att jag är så enveten som jag är... För lite mer än ett år sen stod jag där och velade hurvida jag skulle köpa en eller två sadlar, en show och en träning, eller bara en show.  Det slutade i det första alternativet.
Vilket jag med facit i han är glad för, jag hade dött lite om min showsadel sett ut som min träningssadel gör idag. Blå-svarta märken efter mina ben(jeans som färgar av sej). Kameran gör det lite mildare dock så det ser inte så farligt ut som det är. Men det är juh meningen, att jag skulle kunna använda denna sadeln utan att behöva tänka på att vara rädd om den. Jag kan ha den ut och in ur bilen tjugosju gånger på en dag, kan lasta Josie och åka till ridhuset, Josie kan ha den i boxen utan att jag behöver vara rädd att det ska bli märken på sadeln fall hon går mot väggen. 

Jag är nöjd med att jag va så enveten och absolut skulle ha två sadlar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar