tisdag, maj 6

Vad gjorde jag idag....

... som jag inte gjorde igår, eller vad gjorde jag igår som jag inte gjorde idag???  Från att ha vart helt underbar igår så va Josie väldigt medelmåttig idag. Hmm, analysera mera... Hon va inte dum på nått sätt eller inte skötte sej, bara att hon va inte likadan som igår.

Så jaah, som ni förstår så är min dag lite sådär. Alla dagar när Josie inte är som hon brukar blir mitt humör lite dalande... blir så sjukt fundersam och analyserar hela tiden för att förstå varför det är si eller så.

Hur reagerar ni när era hästar inte är som dom brukar? Dom går inte dåligt, men inte heller bra. Ni känner att nått är fel, men ni kan inte sätta fingret på vad eller hur ni ska lösa det. 

Jaja, hoppas att det va dagsformen... Åkte till ridhuset idag eftersom det regnade, underlaget va just vattnat så det kanske va det hon reagerade över att det inte va som det brukade... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar