söndag, maj 4

Tidsfördriv

Namn:  Linda Hansson
Ålder: 23 år i september
Längd: typ 185
Sko-storlek: 42
Född: På BB? 
Bor: Utanför Brålanda
Gör just nu: Kollar på tv
_________________________________________________
Allmänna frågor
Nämn tre bra egenskaper om dig: Handlingskraftig, humoristisk och flexibel
Nämn tre mindre bra egenskaper om dig: Dåligt med tålamod, ibland lite för driven och målmedveten samt, kräsen  
_________________________________________________
Vad är du rädd för: Hmm... jag håller det för mej själv.
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag aldrig ger upp
Det roligaste jobbet du haft/har: Mitt jobb som studiepedagog, att kunna ge så mycket till nån annan var oerhört värdefullt för mej. 
Har du körkort och egen bil: Har sålt min bil.
När tog du ditt körkort: 2011 tror jag?
När grät du senast: Någon dag sen...
När skrattade du senast: Hela dagen idag, åt och med min underbara sambo.
Vem åt du mat med senast: Min familj
Vem sov du hos sist: Hemma, eller vadå?
Vem sov hos dig sist: Inte en aning.
Vad var du rädd för när du var liten: Oj, det va mycket det.
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Statsminister
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus där du själv varit patient: Många gånger. 
Värsta smärtan du råkat ut för: Oj, det kan jag inte förklara. Men nageltrång gör förbannat ont!
Har du någonsin sportat: Friidrottade och tävlings simmade förr. 
Någon du ser upp till: Många. 
Vad finns alltid i din handväska: Jag är dålig på det där med handväska. 
__________________________________________________________
Har du varit utomlands någon gång: Jojjomensan.
Vilken plats var finast: Det vette fasiken.
Största stad/städer du varit i: Oslo?
__________________________________________________________
Lite mer personliga frågor
Rökt: Mmm.
Snusat: Joohdå.
Druckit: Haha, jaah.
Har du piercing eller tatuering: Hahah, bara hål i öronen. Det roliga är att jag ville tatuera mej innan jag fyllde arton men fick inte för mamma, men efter jag fick bestämma själv har det inte vart av prioritet. 
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Som min M
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Det är väll inte jag rätt person att svar på. 
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Jooh.
_________________________________________________________
Antingen eller frågor
Storstad eller landet:  Country girl
Hamburgare eller pizza: Pizza.
Kött eller fisk: Kött
Hund eller katt: Hund
Aftonbladet eller expressen: Expressen
McDonalds eller Max:  DONKEN
Sverige eller utlandet: Sverige
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: Hockey
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: yeahyeah
Sommar eller vinter:  Sommar
Vår eller höst: Vår
Flyg eller tåg: Likgiltig
Buss eller bil: BIL SÅKLART!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar