söndag, juli 27

Att jag aldrig kan lära mej

Ibland blir jag så trött på mej själv, som nu idag till exempel. Eller rättare sagt igår. Jag borde inte med facit i hand ridit, är gör-sjuk idag igen. Halsen gör ont, hostar lungorna ur mej och känner mej febrig. Så har inte gjort ett jota på hela dagen förutom tagit vara på min rentvätt, sen har jag sovit, sovit, sovit! Kände mej så fräsch på kvällen så jag tänkte att det går nog bra, men icke. Blir att vara hemma från jobb i morgon också, vågar inte uppehålla mej så mycket i solen och värmen som det blir på en arbetsdag just nu.

Det har åskar och hällregnar här, har till och med haglat! Så ponnisarna våra har fått gå in, dom dör inte av regn men vill inte ha dom ute när det åskar. M är och hämtar pizza så väntar på honom. Tur jag har Hotspot-wifi så jag kan blogga från datorn via telefonens internet. *smile* Jag är juh en Bratz! *blinkblink*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar