lördag, juli 26

You better shape up

Cuz you gotta be crisp, crisp, crisp!


Idag ska min hatt få sej en clean och shapeas upp så den blir snygg, hoppas jag.... Blir lite trött om det inte går att göra den snygg. Den 'julafton' jag pratade om för ett tag sen blev aldrig av! Blev så förbaskat trött på företaget jag beställt ifrån att jag avbokade beställningen. Skulle beställa en ny hatt från Rods häromdagen, men då kostade fan frakten mer än hatten! Grrr! Samma hatt är billigare på Rods men frakten dubbelt så dyr, på det första företaget är hatten dyrare men frakten hälften så dyr som på Rods. *suck*
Kollade på det första företaget, då är hatten SLUT i lager där. Oflyt! Nu håller jag tummarna för min älskade Bailey....

Vill ha hatten så crisp som di norska jenterna i Youth World Cup laget, dom är såååå snyyyyygggggaaaa! Bilden ärligt stulen från Lena Opsahls facebook, ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar