onsdag, juli 23

Två svettiga dagar

Det har varit två mycket svettiga dagar på Bokenäset. Vi har ridit och ridit, samt ridit lite till. Jaah, vi sprang lite också såklart! Har i alla fall varit clinic för MS igen. toppen med en liten plan inför EM:et nu och se hur jag ska lägga upp min träning nu dom två sista veckorna.
Josie har varit super duktig trots att hon inte gjort ett jota på tre veckor. Hennes hälta visade sej inte vara så farlig utan en vanlig stukning, så jag hade kunnat rida på henne lite lätt, men human-moralen gick in där. Jag går inte ut och springer om jag stukat foten, så hon fick bli helt fri innan jag vågade rida. Vill inte riskera att hon inte blev bra tills EM.

Josie va glad över att få komma hem och äta gräs igen. *smile* I morgon kör vi igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar