lördag, juli 5

Fullt ös!

Det har vart en vecka med fullt ös, lite mindre medvetslös!

Joohdå, jobbat som en blå hela veckan, övertid i onsdags till och med. Jag om min kollega fick lite annorlunda jobb, vilket va riktigt skoj en stund. Men nog inget jag skulle vilja jobba med varje dag, varje vecka, hela året. Känt mej rätt äcklig efteråt, raka vägen in i duschen när jag kommit hem.

Josie har juh chillat... I onsdags visade hon typ ingenting, men i torsdags visade hon desto mer och igår va det bara markant. Massören va här idag och tydligen så är det bara en stukning, och jag kan rida lite försiktigt. Vet inte riktigt om jag vågar mej på det, men kan juh i alla fall showmanshipa med gott samvete då. *smile* Vill ju att hon ska vara hel till EM.

Det blir inget Nordic Paint och Halmstad, då hon ännu har karens och jag inte har ridit nått. EM och Tyskland blir nästa tävling helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar