onsdag, oktober 29

Fullt upp

Fredagen spenderades som sagt på sjukan för att få igenom en operation till min tå som gör ont, idag ska den bli av. Mycket bättre än den tiden 18 november som bakades åt mej, jag hade ärligt talat dött om jag skulle väntat så länge. Var och red på kvällen, Josie gick toppen, lite lat för mina hjälper men ändå helt okej.

I lördags fick jag en sovmorgon, välbehövlig, så min kropp tog tillfället i akt att sova ända till klockan elva(!!!!!) Galet! Jag ställer aldrig klockan på helgen, för normalt kan jag inte sova längre än till åtta ändå.  Men just den dagen så... Jaja, åt frukost och sen spenderade jag hela dagen i stallet med Josie. Lite longering med cavaletti stutsar och sen ett backpass direkt efter för att avsluta med lite mer longering i trav/jog 'utsläppt'. På eftermiddagen åkte jag till ridhuset och red, superfint gick hon. Min svåger med flickvän hade party hemma hos sig så drog dit på kvällen och lite smått salongsberusad blev jag väll. Hemma i ottan på söndag morgon.

Söndagen blev en myspys-dag, bowling och middag. Sen åkte vi till Farfar och hälsade på.

Måndagen va bara en jobbdag, slitsam eftersom det regnade hela jäkla dagen! Åkte hem efter jobb och mockade sen gömde jag mej i soffan. Superfrusen!!!

Igår, tisdag, jobb och tandläkaren. Sen ridhuset med Nattis. Josie hade en sämre dag kan jag säga. Nu ska jag fälla igen datorn och åkta till vårdcentralen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar