lördag, oktober 4

Svårt för det där

Jag har jättesvårt för det där att kurera mej, ligga i sängen och döa i flera dagar för att jag är sjuk. Jag kan inte sova 24/7 längre. Sover jag på dagen kan jag inte sova på natten sen, I-landsproblem!

Gårdagen spenderades i soffan framför tre olika snyft filmer. In emellanåt försöker jag kolla runt på bloggar för att skaffa lite inspiration, men inte ens det kommer. Jag blir lite knäpp av att vara sjuk tror jag.

Hur gör ni andra hästmänniskor för att inte klättra på väggarna när ni ligger inne..? Jag menar vi, eller i alla fall jag far juh runt i två hundra annars. Från fullt ös till att nästan ha utegångsförbud. Nej, jag ogillar!

2 kommentarer:

  1. Åh fyfan vad att vara sjuk, jag är också förkyld just nu! Suger så in i helvete! Finns inget värre. Hatar känslan av sjukdom i kroppen, snuvig, febrig, svullen, usch! Det är därför jag har bloggat mer än vanligt de senaste dagarna, för jag har fan inget annat att göra haha. Går ut och tittar till hästarna men förlorar all min kraft bara för att jag böjer mig ner för att kolla skapet på Lillen typ. Mycket film och bloggar blir min lösning, men då får jag istället ont i huvudet av allt dator-ljus..

    SvaraRadera
  2. Jadu.. hur gör man?! Har faktiskt inget bra svar på det haha! Det är ju absolut inte roligt att bara ligga stilla! :p

    SvaraRadera