söndag, oktober 30

Belong long away from here

Mitt Facebook-flöde har dom senaste veckorna varit fyllt av Congress champions, reserve champions och andra ärofyllda placeringar i tuffa startfält, där verkligen dom bästa samlas.


Jag tror ni fattar poängen, jag behöver inte posta mer printscreen:s. Förstår ni hur jag verkligen känner att jag hör hemma någon annanstans än här.... i en fåtölj i skolan med tentaplugg upp över öronen. Har ni också haft känslan? Att verkligen känna att ni hör hemma någon helt annan stans än där du är just nu i livet.

Jag hoppas ni mår bra vart ni än befinner er i alla fall. Jag ska nu snart fälla ihop datorn igen och fortsätta med tentaplugget. Förmiddagen har vart ett avbrott med massa pyssel hemma i stallet. Solen har stått högt på himlen och bidragit till ett fullständigt underbart väder! Nu vill jag bara att denna tenta ruschen ska vara över så jag kan andas ut.... onsdag klockan tolv, it's a countdown.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar