tisdag, oktober 11

Klippa ut Dalsland

God kväll! Jag ska vilken minut som helst checka ut för dagen, men villa kika in här och säga hej. Jag hoppas ni haft en toppen dag, trots det dassiga vädret. Att jag suttit inne hela dagen framför en dator har faktiskt inte gjort mej det minsta idag. Jag avskyr det råa höstvädret som äntrat Sverige, istället för att frysa häcken av mej ute har jag slitit mitt hår mer eller mindre för att klippa ut Dalsland i ArcGis programmet. Efter många om och men, till sists lite polygon-ritande så blev det ett Dalsland på min karta.
Jag åkte inte från skolan förrän närmare sex, då styrde jag bilen mot Överby och lite nödvändig inhandling, kattmat. Sen bestämde Markus att vi skulle äta räkmacka till middag så jag inhandlade räkor och thekakor också. Ibland är det lite roligt att äta lite "udda" middag.
 
Nej nu går ögonen i kors, så jag ska borsta bisserna och krypa ner under täcket. God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar