onsdag, oktober 26

Lilllördag

Ytterligare en tentadag har avlöpt i skolan fast idag med geodesi. Efter tre gasade jag hem och tog hand om mina djur. Josie talade om så fort jag klev ut genom dörren ombytt att hon då banne mej hade varit ute färdigt för idag. Hon är en häst med väldigt mycket uttryck och tycker att hon själv är en drottning. Det är hon ju iofs, min bästa drottning.♥
När jag hämtat Queen J i hagen så mockade jag hennes box innan jag tog ut och longerade henne en stund, trots att hon ville gå in från hagen så hade hon en del spring i benen. Nu när regnat i flera dagar känns det ändå bättre att hon springer när jag longerar än i hagen... Blir ju lätt att dom fläker sej när det är glatt.

För övrigt så är detta en ganska händelselös period i mitt liv, i alla fall bloggmässigt sett. Jag idiotpluggar hela dagarna, som ni vet så är ju inte omtenta ett ord i min vokabulär. För att hålla humöret uppe så dricks det en hel del kaffe och äts en del sockriga bakelser. Studentcaféets chokladmuffins är en favorit och kakorna är inte dumma dom heller.             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar