fredag, oktober 21

Turbulent tid

God kväll på er! Jag hoppas ni har det bra i kalla höstsverige. Det är verkligen jätterått ute alltså. Lonkisarna har kommit fram ut garderoben och används frekvent. Jag vet inte vad som är bäst, rått eller kallt, rått är i alla fall ingen hit kan jag säga.

Dagen har spenderats på jobbet. Att leta efter varor i butiken har idag verkligen varit en perfekt uppgift för mej en dag som idag. När vi stängt butiken gasade jag hem till stallet, mina tjejer var redan inne när jag kom hem. Men dom fick vackert kliva ut i gången igen så jag kunde mocka och greja i ordning. Nu är planen "aw" på den lokala pizzan så här sitter jag och väntar på att dom andra ska dyka upp. Jag är första styrman hem så kvällen blir nykter, som vanligt. I morgon väntar jobb igen. Så det är bäst så ändå.

För övrigt så ska jag idiotplugga resten av månaden, den siste skriver jag en tenta för att skriva den andra tentan just den andra. Det får bli en vecka begraven i böckerna med some serious business.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar