onsdag, oktober 12

Ytterligare datadag

Ytterligare en dag i datasalen D128 har avlöpt. Nu har jag bara en karta kvar och har nästan skrivit klart min rapport om mina färdiga kartor, det känns bra! Nu släpper jag Gis för denna veckan och fokuserar på TGF torsdag och fredag.

Jag ska snart göra iordning lite kvällsmat åt mej själv, Markus är dålig och ska bara äta flytande föda så jag får äta själv idag. Eftersom jag planerade att vara länge i skolan idag så tog mamma hand om mina hästar idag också. Denna läsperioden har inte riktigt varit som jag tänkt mej av flera anledningar så jag behöver get my shit together inför tentorna om tre veckor. Jag måste prioritera mycket skola och studier en stund fram över, men samtidigt så kan jag inte prioritera bort stallet helt heller för när allt kommer till kritan så är stallet min fristad där jag blir obeskrivligt hel. Det låter sjukt men att få mocka, fylla höpåsar, fixa vattenhinkarna och sopa stallgången är vardagsterapi. Att få sitta på Josies rygg är den bästa stunden på dagen.

Nej nu kurrar magen, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar