fredag, juni 11

Det är la typiskt!

Jag har inte bloggat sen i tisdags, men orken, lusten eller insprationen har funnits. Jag skulle vart till träningen för Anna J i tisdags, men eftersom jag ringde sjukvårdsupplysningen så fick jag en tid på Jourcentralen. Läkaren trodde det va blindtarmen men efter allt fick jag till slut åka hem.

Onsdag, min lilla systers födelsedag. Ett år kvar till krogen för henne. :) Jag och mamma va iväg och köpte hennes födelsedagspresent. Väl hemma låg jag isängen hela eftermiddagen. mådde inte alllt för bra, nej.

Gårdagen spenderades ute i hagarna. Satt stängsel och slitigt. Äckligt torrt i backen, vilket resulterar i att det är skitjobbigt att få ner stolparna i marken. Men det gick till slut, efter mycket slit.

Idag vaknade jag med massa huvudvärk och åt frukost, sen gick jag tillbaka till sängen. Har legat här hela dagen, hvudvärken har släppt. Men jag känner mej hängig. kan jag inte bli frisk och pigg snart?!?! Det gör mej galen.

Jobb gäller under helgen, sen kanske ut på lördag med en kompis. Men jag får se, jag vet inte än. Jag får se helt enkelt. För övrigt är det ännu stilla på hästfronten, Smokie hade lyckats fläka sej så hon saknar en sko. Gr8! *nooot* Hovis kommer på måndag efter lunch.

TTYL LH ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar