tisdag, juni 15

Tisdag!

Lite fast uppdate; Söndag kväll spenderades på jobb, lagom segt kan jag säga. Inte en rolig människa på hela kvällen typ, bara massa förbifarare. Lite boooring!

Igår, måndag; Städ i stallet, behövdes! Jag har spenderat väldigt lite tid där på grund av skolan, Ayia Napa, och studenten. Sen har jag vart sjuk också. Men igår va jag där ute och städa upp i gången framför allt. Har en förmåga att bli liggandes grejjer där när jag INTE är där ute. För mej som har en häst som ibland vägrar stå stilla på gången så är dte viktigt att det inte ligger massa grejjer och skräpar. Hovis va här och Smokie fick nya dojjor. ;) Min nya mobil har kommit också, eftersom jag fick min överkörd på studneten, LYCKAT! Körde pappa till stan också så han kunde hämta lastbilen. Sen va jag hängig igen så jag spenderade kvällen i sängen.

Idag så är det hoppträning för Nattis ikväll, så jag åker med och longrerar Smokie i paddocken. :) Nu ska hon igång! That's it!

TTYL LH ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar