måndag, juni 7

Första veckan som stduent!

Jag ska erkänna jag va nära på att skriva först sommarlovsveckan tills det slog mej att jag har aldrig mer sommarlov. Så krasst är det helt eneklt. Usch, låter nästan ite hemskt det där. :O

I alla fall, jag är vaken. Hade nog kunnat sova längre om inte hemtelefonen nere hade ringt. Jag är faktiskt lite trött på att inte kunna få sova ut nångång. Det är juh bara liiiiiiite jobbigt. Skitsamma, en ny vecka och jag vet inte riktigt vad det ska bli av den. Jag vill bara bli frisk, men min kropp verkar ha tänkt sej annat. Nedrans den!

jag ska iaf komma igång med Smokie nu, hon har stått i nog fyra veckor nu på grund av att det har varit mycket i skolan innan studenten, sen va jag till Ayia Napa i en vecka och sen tog jag själva studenten. Slut på semestern, nu kör vi jävlar i mej. :)

Kommer att börja med att longera och tömköra henne i tre-fyra dagar nu, jag vet inte varför men jag gör alltid det när hon stått ett tag. Hon är en rutinhäst och det är lika bra att hålla rutinerna helt eneklt. Sen kan jag börja rida antingen torsdag eller fredag beroende på hur hon känns. Är hon spänd och studdsig så tar jag inte chansen.

Nu ska jag dra ppå mej lite kläder och äta frukost, take care, LH ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar