tisdag, juni 22

Taskig uppdatering

Jag vet att jag uppdaterar dåligt, men den som väntar på nått gott-.... Jag har just kommit hem från ridhuset. Ridit lektion med Smokie för Anna Jarnald- klassisk dressyr ryttare. Besök hennes hemsida här. Helt underbar tjej! :)

Annars idag har jag vart nere på gärdet och fixat lite staket igen. Hade juh varken isolatorer eller tråd så det räckte sist gång. Nu är det iaf ordnat. :)

Gårdagen va det jobb som gällde under kvällen, dagen spenderades med Simone på Överby. :D Hääärligt!(Y) Myspys, Donken och sedan glass inne i stan.

Finns inte så mycket mer att berätta, funderar på att söka jobb i Norge. :) Men det är jobb varannan vecka och ledigt varannan vecka. Behöver alltså nån som rider och tar hand om min häst den veckan jag jobbar eftersom det är omöjligt genomförbart att pendla Vänersborg-Oslo VARJE dag!

Kiss and Love! LH♥

1 kommentar:

  1. sv: Jag bryr mig inte så mycket om "kändissadlarna" så. Utan jag tycker bara som är sköna och otroligt snygga. Sen är ju Fred Thomsson sadeln ett billigare alternativ.

    SvaraRadera