tisdag, juni 1

Hemma!

Sverige Sverige Sverige, mitt älskade Sverige! Jag är äntligen hemma, sjuk som fan ännu - sånt är livet. Jag är i alla fall hemma, det va så obeskrivligt skönt att få sova i min egen säng igen, galet! Kom juh visserligen hem redan igår men orkade inte blogga då, så det fick bli först nu. Håller på och tvättar upp efter resan och sånt där just nu. vill bli av med ev. parasiter från cypern. :)

Blev så glad när jag fick se min lilla Smokie igår. Underbart att få krama om henne! Värsta härliga känslan.Idag när jag bytte om till flugtäcke på henne kom hon galopperandes upp till mej från hagen, överlycklig över att jag kom ut till henne. Jag tror dock hon hade förväntat sej syltkaka, men det hade jag inga. :/ Bytte om från ett regn tcke till flugtäcke, då dom går ute på natten. :) Den fina tävlingshästen får känna att hon verkligen är häst faktiskt.

Nu ska jga nog ta en dusch tror jag, känner att det kan behövas. :) Jag kanske kan duscha bort min förkylning? :P Hahah, hoppas kan man.

Kiss and love! LH ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar