tisdag, juni 8

Tisdag

Frukosten är avklarad och jag har småont i magen idag igen, jag fattar inte riktigt varför, men men. Gårdagen spenderades till att ringa runt och hitta bästa alternativet till stängsel stolp, så idag hoppas jag på att få dom införskaffade också. :) Vill blir klar med stängsling nu innan jag börjar jobba, för jag vet hur lite jag kommer vilja göra det då. Idag skulle dessutom vara en superbra dag för detta arbete, det är inte så varmt och mulet ute. Det kommer att börja regna såsmåning om det är ett som är säkert.

Letandet va bil pågår också efter som familjen nu delar på en bil! Great, nooot! Så inköp va ny bil börjar bli akut. Vi letar! Våran ridbana här hemma är inte klar så vi måste ännu åka till Nuntorp. Kan juh inte göra som förra året och harva upp det som i alla år varit vinterhage, den är dränerad till häflten än så länge. :/ Hoppas den blir klar snart.

Hade bra så länge! LH ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar