söndag, juni 20

Uppdate!

Nu är jag tillbaka, har inte bloggat på några dagar, vilket beror på att jag inte har haft nått att skriva egentligen, har inte hänt ett skit. Inget över det ovanliga.

Ridit Smokie, hon har gått jätte dåligt. Bitchat sej och vart allmänt jobbig. vilket geentligen jag har mej själv att skylla eftersom hon stått stilla. Hon ska verkligen inte ha semester. Så eneklt är det, Nattis har haft henne på släp nu när jag inte haft tid att rida, idag och igår.

I torsdags va jag till Uddevalla och Torp med Ida och hennes son Lukas. Vi vandrade runt i butiker och bara mös. Sen va jag och hälsade på ytterligare vänner i Uddevalla. Myspys!

Kom till slut hem mycket tidigt på fredag morgon, bollat litte ideér serre ni. ;) Nu startar pappa min film som jag ska se på, så jag får väll se den nu. Vi höres senare, kiss and love! LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar