måndag, juli 27

En sån där vanlig fika-tjej.

God kväll bloggen! Har ni haft en bra dag? Min dag innebar viss frustration...
-Josie och jag va inte riktigt överens om det här med kroppsposition vilket betydde en hel del delade meningar om hur man ska hålla sin position och inte släppa iväg bogen på en sjumila resa åt vänster.
-Kommer hem och se nattis nya kamel på ridbanan, jaja tänker jag, hon har väll satt honom där en stund. Tji fick jag. Hon frågar varför han går där när hon kommer hem. Då visar det sej att han hoppat ut. Men det är inte det värsta, utan han eller Jonte är skyldiga till en väldigt stor reva i Sockans snordyra regntäcke.

Frimärken kanske vore nått ändå.... Dom ligger ändå bara där i sin samling tills man själv försnillar bort dom... eller fågelskådning. Jag släppte det där med hästar efter jag mockat och gjort färdigt stallet. Sen duschade jag och åkte iväg för att vara en vanlig tråkig tjej en stund. Slutdestinationen stod på Grästorp och Sandra. En välbehövlig fika med lite snicksnack. Vi bestämde att nästa gång vi sågs skulle vi dricka rosé och bli lite tipsy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar