lördag, juli 25

Trots allt

Trots min aktivitet det senaste här på bloggen så visar statistiken att ni har en stor aktivitet! Det gör mej väldigt glad ändå att även om jag inte hunnit skriva så har ni velat gotta nr er i min blogg! Bästa bloggläsare...

Det är i alla fall lördag idag, en gråmulen lördag. Det vankas regn säger dom, jag vet inte riktigt om det är så jag vill ha min semester. Fast åe andra sidan, skitväder gör att samvetet för att faktiskt vila upp sej ett par dagar inte blir så illa. Det är liksom okej att bara göra det man vill när det är dåligt väder.

Jag fick i alla fa min efterlängtade sovmorgon, till tio. Okej, jag va vaken en stund i morse,  men jag somnade om när Markus gått upp. Så skönt! Har ätit lite frukost och ska snart gå till stallet och mocka. Jag gissar att det faller på min lott att ta hand om allt där idag. Mamma och Nattis har förhoppningsvis en fyrbening med sej hem senare i eftermiddag.

Vi hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar