fredag, november 4

Catching up

Efter en halv veckas gräsänklingsstatus va det skönt att allt blev som vanligt igen när Markus klev innanför dörren igår. Även om vi spenderar lite tid tillsammans så är det ändå konstigt när han är borta på jobb. Förutom att äta middag som jag kastat ihop på en kvart och byta däck på min bil, spenderade vi kvällen i soffan med Worldshow-cutting på tv:n och ett glas vin i handen. I'm in love! 

Gårdegen var för övrigt en jäkligt produktiv dag, jag var i stallet hela dagen. Mockade hela stallet och donade med sånt. Stängde dörrarna på bajscontainern, satte skopan på traktorn. Ja massa meck. Utöver det är alla hästarna longerade; Josie, Sockan, häst nummer två. Ebba fick gå till "lekskolan" för första gången själv utan mamma. Tyvärr är allt bildlöst för jag va ensam hemma.

Nu ska jag ta mej in i duschen och göra mej fräsch för en dag på Swedol. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar