onsdag, november 9

Mopeden vann

Jahopp, världen..? Vad ska det bli av den? Han den där Donald Tr(i)umph vann presidentvalet. Det enda vi kan hoppas på är väll att han inte är så PK och ser till att få stopp på kriget i mellanöstern en gång för alla. Men det har jag svårt att tro på själv.

NOG SNACKAT om politik! Jag hade som sagt en förmidag i stallet igår. U-N-D-E-R-B-A-R-T! Trots snöfallet så hade jag en bra uppladdning för en eftermiddag i skolan. Josie fick sitt tjockistäcke på sej så hon var nöjd. När jag va nere och lunchade henne stoppade jag in handen under täcket och kände att hon hade en bra temperatur där under. De senaste dagarna har hon haft en tunnare täcke och liksom varit kall under täcket. Jag gillar inte! Queen J måste ha det bästa!♥
Började dagen idag med två bamyl innan jag ens klivit upp ur sängen, huvudet sprängde och min bästa sambo försåg mej med medicinska droger. Någon timmas sömn till, sen for jag till skolan och har jobbat med ArcGis hela dagen. I morgon kör jag på en stallförmiddag igen innan jag spenderar eftermiddagen/kvällen i skolan. Det blir mycket datorsittande i skolan med karteringen, vi ska leverera en hel del kartor under denna kursen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar