fredag, november 11

Skolveckan över

Då var första veckan i skolan över, väldigt blandade känslor måste jag säga. Ena stunden är jag förbannat pepp medan nästa känner jag bara "vad gör jag här?". Jag blir egentligen helt slut på min egen motivationsvåg.

I alla fall; på hästfronten är det lugnt, varken Josie eller häst nummer två har snösulor så deras aktivitet är inte så hög, fast ibland undrar jag... dom kan fara runt i hagen som dårar trots styltor, så egentligen borde jag kunna longera dom i alla fall, men det tar emot.

Sockan ska åka och kolla gaddarna så hon har haft longeringsaktivitet. Så fort tänderna är kollade och i ordning så kör jag igång med tömkörningen igen, vill inte stoppa bett i munnen på en så pass ung häst som visar att det är nått som inte står helt rätt till i munnen. Hon har börjar tugga konstigt när hon äter, därav min oro. Det behöver inte vara nått allvarligt, men jag vill vara på den säkra sidan.

Helgen bjuder på jobb och familjeaktiviteter. Jag ska försöka klämma in lite plugg också. Jag har en rapport jag behöver skriva på. Mina första kartor i GIS200 är klara och ska skrivas om.
Dagens lunchbuffé får stå för bilderna idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar