onsdag, november 23

Tentafirande

Plusen som gå i mej när jag knappar in på mina tentor och ser att tentorna släppts, den är rätt hög kan jag tala om. Det är alltid en trigger. Linda Hansson jobbar inte med omtentor och denna gången var inget undantag! Godkänd på bägge tentorna, både TGF och GIS. UNDERJÄVLABART!!!
Nu kan jag lägga första läsperioden bakom mej och fokusera på läsperiod två fullt ut. Kvällen består av lite vindrickande och nötter för att fira. I alla fall en stund till, imorgon blir ytterligare en tidig morgon.

Jag spenderade första halvan av dagen hemma i stallet. Mockning och longering av ponnisar, en perfekt morgon och förmiddag i min värld. Jag har de senaste lagt lite tid på Sockiplastens showmanshipskills efter longeringarna. Hon börjar bli säker på turnarna som har vart hennes akilleshäl.... Det går inte fort, men hon löser problemen själv åtta av tio gånger. Den hästen växer i mina ögon för varje dag. Hon är ju offered for consideration, men vissa dagar så vill jag verkligen ha henne kvar. Det är ju dock inte mitt beslut.         

Nu ska jag checka ut för dagen, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar