fredag, november 18

De senaste dagarna

Förlåt mej för att jag är sämst på att uppdatera men just nu så är det lite mycket annat, läs skolan är mycket. Eftersom jag och Markus åker på lite minisemester på söndag och är bora två skoldagar så vill jag vara färdig med min rapport för uppgiften i GIS så när jag kommer hem kan jag ta nya tag och börja på nästa. Alltså har de senaste dagarna spenderats mycket vid datorn men med blödande fingrar och glödande referering, det här med interpolationsmetoder blev ju lite kul när jag fick lite djup i det hela. Att jag vill leverera en top notche rapport sänker ju inte standarden direkt. 
Annars är allt bra här, idag blir en minutdag, jag sitter nu och andas innan det brakar lös, kvart över åtta börjar föreläsningen i skolan. Klockan tolv ska jag infinna mej på jobbet där det krisat, blir kvar till stängning. Klockan fem ska jag egentligen vara på årsmöte i Gestad, innan dess ska jag ha hunnit med mina kameler också. Ni hör ju själva... Galen dag!

Jag vaknade före min klocka ringde i morse och låg och swipade på Facebook i telefonen. Denna bilden kom upp, samma bild som jag har som bakgrundsbild i telefonen. Kärleken skiner igenom när jag ser den och den påminner mej om varför jag far runt som en blå. Älskade Josie! Det är sant det där att lycka det kan inte köpas för pengar, TILLS det att man köpt Hästen med stort H.    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar